Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2012 23:57 - Момчето, което ми върна щастието
Автор: justinn98 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1771 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 06.10.2012 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте на всички, нямам много време да пиша истории, но се надявам тази да ви хареса.

От няколко дена живота ми се е променил корено. Имах голям проблем, защото с един приятел се скaрахме. Аз мислех, че той е различен и че мога да му се доверя за всичко, а изведнъж той ме заряза и дори не ми каза причината. Ненавиждах този ден, беше съвсем скоро. Неможех да спя, мислех постоянно как да го забравя, но неможех. Исках да го видя все повече и повече, а не трябваше.

Тогава реших, че за да го забравя трябва да открия нови хора, нова среда. Аз танцувам хип - хоп и реших просто да сменя мястото на тренировките, но за това и причините в другия постинг. Та смених мястото и когато намерих новата среда се почувствах отново човек, изпълнен с енергия.Там срещнах едно прекрастно момче, което ме накара да забравя предишния случей и да гледам напред с надежда. Той разбира проблемите ми и винаги ми помага както и аз.Това момче ми допадна и ме зарежда с още повече енергия. Също като мен обича танците и винаги е съпричастен. 

Разказах го накратко, защото е късно и трябва да лягам, но няма за последен път да чуете за него, аз го обичам много и той също и аз съм много щастлива, чак сега оспях да оправя и другите проблеми.


Знате ли на всички прочели тази история пожелавам да нямат повече проблеми, винаги да намират решение и да внимават в кого се влюбват, защото няма смисъл чувставата ти да са наранени и да бъдеш просто съсипан. Винаги точно в този момент всичко се срива и ти се обезверяваш още повече.

Приятен ден, всички бъдете щастливи, обичайте се и внимавайте кое момче си харесвате и никога не се предавайте, защото всичко се оправя ако искаш !

                NEVER SAY NEVER , BABY !
                
            I               I
        I       I      I         I        
            I       I        I
                I       I 
                    I
                        





Тагове:   обич,   надежда,   момче,   проблеми,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. neprosvet - Привет, мило дете!
23.08.2012 16:09
Радвам се за теб, че най-после си намерила хармонията между мисли и чувства!

Само искам да ти кажа, никога да не мислиш за "разочарованието". Щом има любовни трепети, ще има и любов, ще има и разочарование. Чувствата никога не са точно отмерени. Не винаги получаваме толкова, колкото даваме. В любовта правила не съществуват. Решава сърцето и това, което реши е правилно.

Разбирам, че е било късно и не си проверила текста за правописни грешки. У човек всичко трябва да е красиво: и лицето, и фигурата, и дрехите, и мислите и...и даже и постинга му да е без правописни грешки. Моля те, оправи го!
Поздрави за смелостта да споделиш с нас!:)))
Прегръщам те!:)))
цитирай
2. анонимен - pipinana
24.08.2012 23:04
http://www.youtube.com/watch?v=4tJQq8A9rm4 Az vinagi sam znaela 4e si haresvam samo BOKO i nikoi drug Ne sam se samozabravila Obi4am si milia 4ovek ,,moia BOKO
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: justinn98
Категория: Лични дневници
Прочетен: 25483
Постинги: 5
Коментари: 32
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930